poniedziałek, 4 maja 2015

ZOSTAŃ FILMOMANIAKIEM!

1. "Biały oleander"
W filmie "Biały oleander" (oryginalny tytuł White oleander), całość akcji, kręci się wokół głównej bohaterki- Astrid, która przez morderstwo, które dokonała jej matka pałęta się od jednej rodziny zastępczej, do drugiej, od jednego domu dziecka do drugiego. Stara kierować się zasadami, które jej matka uczyła od małego dziecka, czyli ateizm i sztuka ponad wszystko. Astrid, pierwsze trafiła do rodziny wielodzietnej, pobożnej, aczkolwiek matka tej rodziny była alkoholiczką. Początkowo było jej tam dobrze, lecz kobieta zaczęła dostrzegać, że jej przybraną córkę i jej męża łączy jakaś dziwna więź. Tak też w każdym innym domu spotykało ją nieszczęście. Dziewczyna bezradnie krążyła, próbując gdziekolwiek zagrzać sobie miejsce, ale nie potrafiła. Po czasie, trafia do kolejnego domu dziecka, gdzie poznaje Paula. Chłopak długo o nią zabiega lecz ona cały czas go odrzuca. Później następuje rozprawa przeciwko jej matce. Dziewczyna nie bierze w niej udziału. Po latach odnajduje... 


2. "Chłopiec w pasiastej piżamie" 
Sądzę, że ten film jest dosyć dobrze znany przez wiele osób. Cały film toczy się w czasach II wojny światowej. Głównymi bohaterami jest pewna rodzina, której ojciec zostaje mianowany komendantem jednego z obozów zagłady, przez co cała rodzina musi przeprowadzić się w inne miejsce. Bruno- główny bohater, jest chłopakiem raczej zamkniętym w sobie, nie ma znajomych, całymi dniami głównie się nudzi, albo czyta książki lub huśta się na własnoręcznie wykonanej huśtawce. Siedząc całymi dniami sam w domu, w oddali zobaczył dym. Chłopca bardzo to zaciekawiło, więc wybrał się w tamtą stronę. Nie wiedział do końca co to jest, ale poznał tam pewnego chłopaka, o imieniu Szmul. Razem z chłopcem gra w szachy, albo w piłkę. szybko się zaprzyjaźnili. Później Bruno przedostaje się do...

3. "LOL"
Główną bohaterką filmu jest dobrze znana (przez jednych lubiana, przez innych nie) Miley Cyrus.Bohaterka nazywa się Lola, ale przyjaciele zwracają się do niej po prostu Lol. Jako piętnastoletnia dziewczyna zostaje rzucona przez swojego chłopaka, ale niedługo go rozpamiętuje, bo po krótkim czasie zaczyna się bardzo interesować swoim najlepszym przyjacielem. Lola zaczyna mieć problemy, min. z narkotykami, a także zaczynają ją interesować sprawy, niedogodne raczej do jej wieku. Wcześniej też wjeżdża razem ze swoją szkołą na kilkudniową wycieczkę i tam...


Czy oglądaliście któryś z tych filmów? 
A może znacie jakiś film godny polecenia?

21 komentarzy:

  1. Oglądałam drugi i trzeci! Polecam Love, Rosie i Carte Blanche! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. LOL jest przecudowny! Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :)) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Lol najlepszy film! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam 'Zaginiona dziewczyna', świetny film i genialna książka *o*. Już od miesiąca zabieram się za 'Chłopca w pasiastej piżamie' :/

    http://kfieden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopiec w pasiastej piżamie piękny film i wyciskacz łez !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko tego pierwszego nie widziałam, chętnie nadrobię :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam 2 ostatnie :)

    http://aliceinmirror-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu opisy są tak ucięte?
    Oglądałam Biały oleander, bardzo dobry fil polecam :)
    Chłopca w pasiastej pidżamie też chętnie obejrzę :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało kto chce znać zakończenie filmu i może dla samego wzbudzenia ciekawości tak napisałam. :)

      Usuń
  9. ,,Chłopiec w pasiastej piżamie'' złamał mi serduszko, piękny, wzruszający film...
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY: http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  10. Również oglądałam i zgodzę się, że jest świetny i on i książka. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Na "Chłopcu w pasiastej piżamie" się popłakałam, "Lol" też godny uwagi, bo jest typowo młodzieżowy, a "Białego oleandera" nie oglądałam, ale opis mnie zaciekawił i w najbliższym czasie to nadrobię :)

    Zapraszam do siebie, a jeśli Ci się spodoba, to zachęcam do zaobserwowania:
    http://just-aulia.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam razem z siostrą " Chłopca w pasiastej piżamie". Moim zdaniem jest to świetny film który każdego potrafi wzruszyć. Wydarzenia w filmie są przedstawione tak prawdziwie a nie jak lanie wody w innych filmach jak to ostatnio widzę.
    Polecam filmy takie jak: Senna, Wyścig (2013), Sherlock Holmes i Mroczne cienie.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. nie oglądałam ale chętnie to nadrobię
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam żadnego z tych filmów. :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam "LOL" oglądałam już chyba ze 20 razy może trochę więcej haha. Napewno zobaczę "Chłopaca w pasiastej piżamie".
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam film, który wymieniłaś jako pierwszy. Reszty niestety nie widziałam.
    Ogólnie to byłam z kolegą ostatnio w sklepie, przeglądałam filmy i dotarło do mnie jak wiele produkcji jest, wychodzi, będzie - a czasu na oglądanie tak nie wiele. Dramat.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z filmów, które wymieniłaś oglądałam ,,LOL,, i ,,Chłopiec w pasiastej piżamie". Film godny polecenia to ,,Chce się żyć" oraz ,,Miasto 44", ale myślę, że ten drugi co wymieniłam wszyscy już oglądali ;p wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam tylko LOLa, muszę nadrobić resztę :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych wszystkich filmów oglądałam tylko "LOL". Świetny film :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, tylko, że to nie moje zdjęcia (jak to każdy zauważy). Są osoby, które nie czytają postów i napiszą tandetny komentarz "fajne zdjęcie, obs za obs?", ale nie sądziłam, ze spotkam kogoś, kto nawet nie spojrzał na posta. :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń