sobota, 4 kwietnia 2015

A NA WSTĘPIE POWIEM KILKA SŁÓW O SOBIE 

Nazywam się Kinga. Mam 15 lat. Mieszkam w małej miejscowości na południu Polski. Liczy ona zaledwie 800 mieszkańców, więc nawet nie ma sensu podawania jej tutaj, bo i tak nikt jej nie zna. Chodzę do gimnazjum, a konkretnie do klasy drugiej. 
***
Ten blog nie jest początkiem mojej przygody z blogowaniem. Naturalnie posiadałam już blog, ale musiałam go usunąć z przyczyn 'technicznych', konkretnie- mały problem z hasłem, ale to trochę długa, nudna gadaniana, więc to ominę. Jednak muszę przyznać, że dobrze się stało, że byłam zmuszona, by zacząć wszystko od nowa, bo mam szansę, aby robić to lepiej. 
***
Moje zainteresowania nawzajem się wykluczają, ale cóż- tak juó mam, że lubię spróbować wszystkiego po trochu. Historię kocham, geografię również, kocham rysować, tańczyć, robić zdjęcia i wszystko co związane jest ze sztuką (no, może poza śpiewaniem, bo w tym dobra nie jestem). 
***




Nie nabrałam jeszcze jakoś pewności do dodania tutaj swoich własnych zdjęć, na których ja jestem, ale myślę, że jak na pierwszy post, mogą być jedne z moich ulubionych zdjęć (oczywiście, te również są robione przeze mnie).
***

Chcę także z okazji Świąt Wielkanocnych życzyć Wam wszystkiego dobrego, smacznego jajka i oczywiście mokrego dyngusa!

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Ja również zaczynam od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    i Wesołych Świąt ! :*

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń